عکس؛ کنایه مهاجم چلسی به النصر

عکس؛ کنایه مهاجم چلسی به النصر

پایگاه خبری فوتبالی - حکیم زیاش مهاجم مراکشی چلسی به رد شدن در تست پزشکی النصر واکنش نشان داد و تصویری  در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و شایعه مصدومیت زانویش را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، زیاش تصویری از پاهایش منتشر کرده است و با دو شکلک خنده و با کنایه به باشگاه النصر عربستان نوشته است:" مشکل زانو، درست است؟"

زیاش 30 ساله جایی در آینده چلسی ندارد و در این تابستان مجبور است که جدا شود. النصر یکی از گزینه های این بازیکن بود اما تیم عربستانی پس از تست پزشکی دست رد به سینه او زد. در حقیقت این بازیکن می توانست دستمزد خوبی در فوتبال عربستان دریافت کند و به هم تیمی جدید کریستیانو رونالدو تبدیل شود اما در تست پزشکی رد شد و حالا باید به دنبال مقصد جدیدی برای خودش باشد. 

این مهاجم در زمستان گذشته در یک قدمی پیوستن به پی اس جی بود اما انتقالش در آن زمان هم متوقف شد. او به خوبی می داند که جایی در آینده چلسی زیر نظر پوچتینو ندارد و به همین خاطر باید هر چه زودتر دست به کار شود و تیم جدیدی را برای خودش پیدا کند.حکیم طبیعتا نمی تواند دستمزدی مشابه النصر را در فوتبال اروپا دریافت کند. شاید یکی از گزینه های او بازگشت به لیگ هلند باشد هر چند که در این صورت هم باید دستمزدش را کاهش بدهد.

4125