هافبک سوئیسی در آستانه جدایی از آرسنال

هافبک سوئیسی در آستانه جدایی از آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - گرانیت ژاکا یک قدم دیگر به خروج از آرسنال نزدیک شد و از بایر لورکوزن به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، فوتبال لندن ادعا می کند که ملی پوش سوئیسی در آستانه پیوستن به لورکوزن با مبلغ 21.5 میلیون پوند است. البته ماه پیش نیز ژابی آلونسو و لورکوزن به گرانیت ژاکا ابراز علاقه کردند و حتی پیشنهاد 13 میلیون پوندی به آرسنال فرستادند، اما هیچ گاه جواب مثبتی دریافت نکردند.

به نقل از سایت گل، ژاکا 30 ساله در سال 2016 با مبلغ 40 میلیون پوند از بروسیا مونشن گلادباخ به آرسنال پیوست و فصل گذشته شاید بهترین فصل دوران بازیگری‌اش در لندن به شما می رفت. او توانست در پست هافبک وسط، آمار 7 گل و 7 پاس گل را به ثبت برساند تا شاگردان میکل آرتتا نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

آرسنال تابستان شلوغی را پشت سر می گذراند. آن‌ها بودجه هنگفتی برای خرج کردن در این پنجره نقل و انتقالاتی در اختیار دارند و فعلاً توانسته‌اند دکلان رایس با رقم 105 میلیون پوند، کای هاورتز با مبلغ 65 میلیون پوند و یورین تیمبر را با 41 میلیون پوند به خدمت بگیرند و در صورت جدایی گرانیت ژاکا از این تیم، آرتتا به دنبال خرید یک هافبک دیگر خواهد بود.

4416