ساپینتو به دنبال جذب مدافع مغضوب آبی‌ها

ساپینتو به دنبال جذب مدافع مغضوب آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه های قبرسی خبر از علاقه ساپینتو برای جذب جعفر سلمانی داده اند!

به گزارش فوتبالی، سعید مهری صبح دیروز پس از اینکه قرارداد خود با استقلال را به صورت یکطرفه فسخ کرد (که البته گفته شده بازیکنان ایرانی امسال نمی توانند قراردادشان را با باشگاهها فسخ کنند) عنوان کرد که او از آپوئل پیشنهاد دارد و قرار است دوباره شاگرد ساپینتو شود اما باشگاه استقلال مدعی شد که فسخ این بازیکن غیر قانونی است.

حالا به نظر می رسد ساپینتو دست بردار استقلال نیست و این بار خواستار جذب مدافع مغضوب آبی ها شده است. ساعاتی پیش یک رسانه قبرسی مدعی شد که باشگاه آپوئل به درخواست سرمربی جدید خود به جعفر سلمانی پیشنهاد داده است. زمانی که ساپینتو در استقلال حضور داشت با وجود اینکه عملکرد سلمانی مورد انتقاد شدید هواداران استقلال قرار گرفته بود اما ین بازیکن یکی از نفرات ثابت ترکیب استقلال بود و به نظر می رسد ساپینتو علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد. 

قرارداد جعفر سلمانی با استقلال تا امروز یعنی ۱۰ تیر اعتبار داشت و درحالی که چند روز پیش خبر از تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال منتشر شده بود اما این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه استقلال اعلام نشده است تا گمانه زنی ها در مورد این بازیکن بیشتر شود. باید دید که این مدافع چه تصمیمی برای فصل آینده می گیرد.

۲۶۳۶