سه هافبکی که چلسی در این تابستان از دست داد(طرح)

سه هافبکی که چلسی در این تابستان از دست داد(طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، روز های نسبتا شلوغی را تجربه کرد چرا که آبی ها لندنی برخی از بازیکنان خود را که نقشی کلیدی در ترکیب داشتند را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشت و حتی نتوانست سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. همین قضیه موجب شد تا مدیران باشگاه چلسی در این تابستان دست به ایجاد تغییراتی اساسی بزنند. البته برخی از بازیکنان هم به خاطر این که دیگر نمی توانند با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند، اقدام به ترک چلسی کردند.

چلسی در این تابستان ماتئو کواچیچ را به منچسترسیتی فروخت. از سوی دیگر انگولو کانته هم با به پایان رسیدن قراردادش با چلسی را الاتحاد عربستان شد. میسون مونت هم اکنون در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد. به این ترتیب چلسی سه تا از هافبک های خود را در این تابستان از دست داد و باید دید که مائوریسیو پوچتینو چه برنامه و هدفی برای تیم خود در فصل آینده دارد و خط هافبک تیم خود را به چه شکل خواهد چید. پوچتینو که خودش آرژانتینی است، اعتقاد ویژه ای به انزو فرناندز دارد که او هم آرژانتینی است و در زمستان گذشته با مبلغی هنگفت به چلسی آمد.

1471