شکست منچستریونایتد از بایرن مونیخ در راه جذب مدافع کره‌ای

شکست منچستریونایتد از بایرن مونیخ در راه جذب مدافع کره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ توانست در رقابت بر سر خرید کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی به پیروزی برسد و منچستریونایتد را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، کیم مین جائه در فصل 2022-23 عملکرد فوق العاده‌ای در قلب خط دفاعی ناپولی داشت و یکی از مهره‌های تاثیرگذار لوچانو اسپالتی به شمار می رفت که در نهایت موفق به فتح اسکودتو پس از سال‌های طولانی شدند. حالا کیم مین جائه که یک سال پیش به ناپولی پیوست، حالا توجه تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و منچستریونایتد را به خود جلب کرده است. 

به نقل از سایت گل، به نظر می رسید که منچستریونایتد در رقابت برای خرید کیم مین جائه پیشتاز است و رقیبی ندارد، اما حالا به نظر می رسد که این مدافع 26 ساله در راه آلمان است و می خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد. این خبر توسط فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات تایید شد و کیم مین جائه با سران بایرن مونیخ به توافقات شخصی دست یافته است. 

بایرن می خواهد قراردادی 5 ساله با کیم مین جائه امضا کند تا او را تا سال 2028 در آلیانتس آرنا داشته باشد. تنها چیزی که نیاز است، پرداخت مبلغ بند فسخ کیم مین جائه است که باواریایی‌ها باید حدود 50 میلیون یورو به ناپولی بپردازند.

4416