ادعای رومانو؛ وینگر چلسی هم‌تیمی رونالدو شد

ادعای رومانو؛ وینگر چلسی هم‌تیمی رونالدو شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خرید ستاره های فوتبال اروپا توسط باشگاه های عربستانی همچنان ادامه دارد و در ادامه این مسیر، حکیم زیاش هم در یک قدمی انتقال رسمی به النصر عربستان است.

به گزارش فوتبالی، پس از این که کریستیانو رونالدو در زمستان گذشته از منچستر یونایتد جدا شد و راهی النصر عربستان شد، اکنون در این تابستان ستاره های زیادی از فوتبال اروپا تصمیم گرفته اند که لیگ عربستان را انتخاب کنند و به این ترتیب راهی باشگاه های عربستانی شده اند.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات، حکیم زیاش به باشگاه النصر عربستان پیوسته است و به این ترتیب این بازیکن قرار است در فصل آینده با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود. تمامی کار های انتقال این بازیکن به النصر انجام شده است و تنها تست پزشکی و اعلام رسمی از سوی باشگاه النصر عربستان باقی مانده است. النصر بر سر انتقال این بازیکن از هفته گذشته با چلسی به توافق رسیده است. قرارداد زیاش با النصر قرار است سه ساله باشد و تا تابستان 2026 اعتبار داشته باشد.

حکیم زیاش که اهل کشور مراکش است، در حال حاضر 30 سال سن دارد. از سال 2020 در چلسی توپ زده است. زیاش بین سال های 2016 تا 2020 در آژاکس حضور داشته است.

1470