افشاگری خرید جدید چلسی: تاکنون با پوچتینو حرف نزده‌ام

افشاگری خرید جدید چلسی: تاکنون با پوچتینو حرف نزده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر انکونکو ستاره فرانسوی چلسی فاش کرد که تاکنون با مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید آبی‌های لندن مکالمه‌ و گفت و گویی نداشته است و اساساً انسان کم حرفی می باشد. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در فصلی که گذشت اصلا عملکرد خوبی نداشت و اکنون آن ها به دنبال این هستند که در فصل جدید خودشان را تقویت کنند و به این ترتیب این خرید را انجام داده اند. تاد بولی و کادر مربیگری او پس از این که مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید چلسی منصوب کرد، اکنون کریستوفر انکونکو را به خدمت گرفته است.

این بازیکن 25 ساله، توانایی بازی در پست های خط هافبک و همچنین پست های هجومی را دارد. او از سال 2019 در لایپزیش توپ زده است و اکنون راهی چلسی می شود. چلسی مبلغی حدود 60 میلیون یورو را به باشگاه لایپزیش برای خرید این بازیکن پرداخت کرده است. قرارداد کریستوفر انکونکو با چلسی تا سال 2029 اعتبار خواهد داشت. در حقیقت یک قرارداد بلندمدت میان چلسی و این بازیکن فرانسوی بسته شده است.

انکونکو به وبسایت رسمی چلسی گفت: "می توانیم بگوییم که من سخت‌کوش هستم. همه چیزم را برای باشگاه، هواداران و هم تیمی‌هایم می دهم تا بتوانیم جام‌های زیادی فتح کنیم. می خواهم بهترین فوتبالم را ارائه دهم. امیدوارم بتوانم همه را خوشحالم کنم."

"پوچتینو؟ نه هنوز شانس صحبت کردن با او را نداشته‌ام. با چندتن از دوستانم در پاریس راجع به او حرف زدم و از چندتا از خصوصیاتش باخبرم. به هرحال، بی صبرانه منتظر شروع تمرینات هستم."

4416