پاسخ منفی عربستانی‌ها به هافبک پی‌اس‌جی به خاطر درخواست مالی بالایش!

پاسخ منفی عربستانی‌ها به هافبک پی‌اس‌جی به خاطر درخواست مالی بالایش!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که بسیاری از بازیکنان سرشناس فوتبال دنیا با فکر دریافت دستمزدهای نجومی راهی فوتبال عربستان می شوند، داستان در مورد جورجینیو واینالدوم برعکس است چرا که درخواست مالی این بازیکن به حدی بوده که حتی از نظر عربستانی ها هم مبلغ بالایی بوده و حاضر به پذیرش آن نشده اند!

به گزارش فوتبالی، هافبک هلندی پس از حضور قرضی در رم باید به پی اس جی برگردد اما به نظر می رسد که تمایلی ندارد که در فصل آینده در تیم پاریسی بازی کند و به دنبال مقصد جدیدی برای آینده خود است.

فوت مرکاتو گزارش داده است که واینالدوم به بازگشت به لیگ هلند فکر می کند. از سویی این وبسایت گزارش داده است که واینالدوم پیشنهادی از لیگ عربستان دریافت کرده که آن را ناکافی دانسته است. واینالدوم از عربستانی ها خواسته که سالی ده میلیون یورو بیشتر از دستمزدش در پی اس جی را به او بپردازند اما پاسخ عربستانی ها منفی بوده است و بدین ترتیب واینالدوم مجبور است که در فوتبال اروپا بماند.

ماجرای واینالدوم کاملا برعکس اتفاقی است که این روزها در فوتبال اروپا رخ می دهد چرا که در حالی که ستارگان فوتبال اروپا برای دریافت دستمزدهای بیشتر به عربستان می روند، او به خاطر درخواست مالی بالایش با پاسخ منفی عرب ها مواجه شده است!

4125