خانه تکانی در لیگ انگلیس؛ جدایی 160 بازیکن به صورت رایگان

خانه تکانی در لیگ انگلیس؛ جدایی 160 بازیکن به صورت رایگان

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه های لیگ انگلیس با پایان فصل 23-2022، خانه تکانی را آغاز کرده اند و بسیاری از بازیکنان با اتمام قراردادهایشان از تیمشان جدا می شوند.

به گزارش فوتبالی، روبرتو فیرمینو سرشناس ترین بازیکن جدا شده از لیورپول بود که با اتمام قراردادش از این تیم رفت. لیگ انگلیس لیستی رسمی از بازیکنانی اعلام کرد که در پایان فصل با اتمام قراردادشان از تیم های لیگ انگلیس جدا می شوند که بیش از 160 نفر در این لیست دیده می شوند.  این لیست مربوط به بازیکنانی است که قراردادشان در روز 30 ژوئن 2023 به اتمام می رسد که البته در این مورد استثنا هایی هم وجود دارند. به طور مثال دخیا و گوندوغان به پایان قراردادشان رسیده اند اما هنوز جدا شدنشان از یونایتد و سیتی قطعی نشده است. 

یونایتد هنوز برای تمدید قرارداد دروازه بان اسپانیایی در حال مذاکره است و سیتی امیدوار است که گوندوغان پس از نمایش درخشانش در مقطع پایانی فصل، نظرش را عوض کند و حاضر به تمدید قرارداد شود. 

یوری تیلمانس با اتمام قراردادش با لسترسیتی راهی استون ویلا می شود و بنجامین مندی که هنوز درگیر پروسه قضایی است، به پایان قراردادش با سیتی رسیده است. بازیکنانی نظیر جفرسون لرما، جیمز میلنر و نبی کیتا نیز راهی کریستال پالاس، برایتون و وردربرمن می شوند. 

از سویی نامهای سرشناس از بازیکنان لیگ انگلیس با اتمام قراردادشان بدون تیم هستند و مشتریان می توانند برای خرید رایگان آنها اقدام کنند: آینسلی مایتلند نیلز از آرسنال، اشلی یانگ از استون ویلا، تیموئه باکایوکو از چلسی، یری مینا از اورتون، الکس اوکسلاد چمبرلین از لیورپول، فیل جونز از منچستریونایتد، جسی لینگارد از ناتینگام فارست، ویلی کابایرو و تئو ولکات از ساوتهمپتون، لوکاس مورا از تاتنهام، دیگو کاستا، ژآئو موتینیو و آداما ترائوره از ولورهمپتون.

4125