استقلالی‌ها از خجالت سه بازیکن درآمدند/ سلمانی، حردانی و حسینی را نمی خواهیم!

استقلالی‌ها از خجالت سه بازیکن درآمدند/ سلمانی، حردانی و حسینی را نمی خواهیم!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال سه بازیکن تیمشان را در ناکامی جام حذفی مقصر می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، صد و یکمین شهرآورد تهران با در قالب فینال جام حذفی با برتری ۲ بر ۱ پرسپولیس همراه شد تا دست ریکاردو ساپینتو و آبی های تهرانی باز هم از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند.

بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم که داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد یک حاشیه عجیب روی سکوهای آبی رخ داد.

استقلالی‌ها که از عملکرد جعفر سلمانی، صالح حردانی و سیدحسین حسینی در این بازی ناراضی بودند و احتمالاً شکست تیم محبوب‌شان را بر اثر اشتباهات فردی این بازیکنان می‌دانستند به‌شدت علیه آن‌ها شعار سر دادند.

بر اساس اتفاقاتی که در این بازی رخ داد صالح حردانی روی دفع ضربه ایستگاهی بازیکن پرسپولیس موفق عمل نکرد و توپ را مقابل مهدی ترابی انداخت تا قرمزها به اولین گل بازی برسند. عملکرد حردانی حتی در شکست بازی برگشت لیگ برتر هم مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود. جعفر سلمانی هم در این بازی آن‌قدر دور از انتظار ظاهر شد تا ریکاردو ساپینتو با وجود اعتقادی که در طول فصل به این بازیکن داشت مجبور به تعویض او با ابوالفضل جلالی شود. 

علاوه بر این سیدحسین حسینی که در این دربی دو مرتبه دروازه‌اش باز شد روی گل اول مقصر نبود اما در تبدیل به گل شدن ضربه ایستگاهی امید عالیشاه عملکردی ضعیف از خود نشان داد.

حالا که هواداران استقلال یک فصل را با ناکامی پشت سر گذاشته‌اند و چند بازیکن را مقصر این اتفاق می‌دانند باید دید ترکیب این تیم در نقل و انتقالات تابستانی دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

۶۴۴۲