گاف دفاع کنارهای استقلال روی گل ترابی/ ساپینتو بازهم از پاشنه آشیل ضربه خورد

گاف دفاع کنارهای استقلال روی گل ترابی/ ساپینتو بازهم از پاشنه آشیل ضربه خورد

پایگاه خبری فوتبالی- دو اشتباه متوالی از دفاع چپ و راست استقلال ترابی را در فرصت گلزنی قرار داد تا شاگردان گل‌محمدی خلاف روند بازی به گل برسند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که استقلال شهرآورد صدویکم را بهتر آغاز کرده بود، پرسپولیس با شوت مهارناپذیر ترابی به گل اول رسید. هر چند ضربه ترابی بی‌نقص بود و در دقیقه ۲۹ به گوشه دروازه سیدحسین حسینی رفت اما نمی‌شود از اشتباه مدافعین استقلال هم چشم‌پوشی کرد.

روی صحنه گل جعفر سلمانی و صالح حردانی هر دو دفاع کناری استقلال مقصر بودند و گاف دادند تا شاگردان یحیی نیمه اول را برنده به رختکن بروند. 

حردانی به راحتی از دانیال اسماعیلی‌فر دریبل خورد و نتوانست تعادلش را حفظ کند. اسماعیلی‌فر هم به راحتی توپ را به محوطه ارسال کرد.

در ادامه هم جعفر سلمانی که در محوطه به کمک دفاع وسط‌ها آمده بود، دفع ناقصی روی این سانتر داشت و توپ را جلوی پای ترابی انداخت. این در‌ حالی است که سلمانی تقریبا تحت فشار هم قرار نداشت و می‌توانست انتخاب بسیار بهتری برای دفع توپش داشته باشد.

پیش از شروع بازی هواداران استقلال اطمینان کافی را از خط دفاعی‌شان نداشتند و نگران تکرار اشتباهات دیدار رفت بودند. مصدومیت عارف غلامی و کوین یامگا هم این نگرانی را دو چندان کرد و گل اول بازی ثابت کرد که بی‌علت هم نبوده است.

۲۵۰۹