جزییات درخواست کاپیتان منچسترسیتی از بارسلونا

جزییات درخواست کاپیتان منچسترسیتی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوهافبک هافبک منچسترسیتی یکی از اصلی ترین گزینه های بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان منچسترسیتی امید زیادی دارد تا در کشور خانوادگی خود یعنی ترکیه بتواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. این بازیکن آلمانی - ترکیه ای 32 ساله خیلی دوست دارد که با قهرمانی اروپا از سیتی جدا شود. سیتی به گوندوغان پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله را داده است اما این بازیکن انتظار پیشنهاد بهتری را داشت. در حقیقت گوندوغان در حال بررسی گزینه های دیگرش است که مقصد احتمالی او می تواند بارسلونا باشد تا جانشین بوسکتس شود. 

در حال حاضر ایلهان گوندوغان برادر و وکیل این بازیکن و پره گواردیولا، برادر سرمربی منچسترسیتی و رابط باشگاه بارسلونا در جلسات است. ژاوی به شدت به سبک بازی ایلکای علاقمند است چرا که کیفیت و تجربه او می تواند خیلی مفید باشد. بارسلونا می تواند این بازیکن را رایگان بخرد که با توجه به مشکلات مالی آنها، مبلغ قابل توجهی است. 

محصول آکادمی دورتموند از مدیران بارسلونا خواسته تا قراردادی سه ساله با او بسته شود تا خیالش بابت آینده راحت شود. به نظر می رسد که مدیران بارسلونا هم مشکلی با این قضیه ندارند و به همین خاطر است که در حال حاضر گوندوغان به انتقال به بارسلونا خیلی نزدیک تر است تا پیوستن به منچسترسیتی.

4125