اعلام رضایت جالب استقلالی‌ها از دروازه بان جوان این تیم (عکس)

اعلام رضایت جالب استقلالی‌ها از دروازه بان جوان این تیم (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد دیدنی دروازه‌بان جوان استقلال در هفته پایانی لیگ مورد توجه بازیکنان این تیم هم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران در تنها روز از بیست و دومین دوره لیگ برتر که برای قهرمانی نمی‌جنگید به مصاف تراکتور رفت. با وجود اینکه آبی‌ها که تنها هدفشان در این بازی انتقام شکست دور رفت بود اما با تمام قوا به میدان نرفتند تا آمادگی صد در صد خود را برای نیمه نهایی جام حذفی حفظ کنند.

یکی از تغییرات ساپینتو در ترکیب استقلال برای هفته پایانی لیگ برتر، استراحت دادن به سیدحسین حسینی و فرصت دادن به سینا سعیدی‌فر بود. گلر جوان استقلال که در طول فصل فقط یک نیمه حضور در زمین مسابقه را تجربه کرد، مقابل تیم قدرتمند تراکتور در ترکیب اصلی قرار گرفت و در این بازی نمایش خیره کننده‌ای داشت.

امروز هم در محل تمرین استقلال، بازیکنان این تیم به بهانه اولین بازی رسمی سینا سعیدی‌فر، تونلی برای او تشکیل دادند و به شوخی او را کتک زدند!

سعیدی‌فر که حالا می‌بیند عملکرد خوبش مقابل تراکتور مورد توجه کادر فنی و هم‌تیمی‌ها و هواداران استقلال قرار گرفته، قطعا از روحیه خوبی برای ادامه کار برخوردار است و بعید نیست در آینده نزدیک، نگرانی اخیر آبی‌ها برای اطمینان از داشتن یک ذخیره مطمئن برای خط دروازه‌شان توسط این بازیکن جوان برطرف شود.

6442