منچستریونایتد در آستانه جذب دروازه‌بان بایرن مونیخ

منچستریونایتد در آستانه جذب دروازه‌بان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد ممکن است که یان سومر دروازه بان بایرن مونیخ را به اولین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کند چرا که این دروازه بان مشکلی برای جدایی از باواریایی ها ندارد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان سوییسی در ژانویه راهی آلیانس آرنا شد و تا تابستان 2025 با این تیم قرارداد بست. در حقیقت مصدومیت شدید مانوئل نویر باعث شد تا این دروازه بان 34 ساله راهی بایرن شود. سومر در همه بازیهای بایرن در بوندسلیگا حضور داشته چرا که نویر در حال ریکاوری از مصدومیتش است.

نویر به تازگی به تمرینات بایرن برگشته هر چند که زمان بازگشتش به میادین مشخص نیست. مانوئل گفته بود:" خرسند هستم. هنوز برنامه ای برای زمان برگشتم مشخص نشده است. سعی می کنم که در بهترین شرایط خود قرار داشته باشم و بتوانم به تیم کمک کنم."

نویر 37 ساله در زمان اتمام کامل مصدومیتش دوباره به ترکیب بایرن برمی گردد. در این شرایط سومر به دنبال ترک باواریایی ها خواهد بود. کریستین فالک خبرنگار بیلد گزارش داده است که در قاردراد سومر بندی وجود دارد که بر اساس آن، مشکلی برای فسخ قرارداد از جانب دو طرف در زمان بازگشت نویر از مصدومیت وجود ندارد.

بایرن امیدوار است که بتواند سرمایه گذاری هفت میلیون پوندی خود برای خرید سومر از گلادباخ را جبران کند و یونایتد نیز مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد تا سومر به دروازه بان جدید این تیم تبدیل شود. 

4125