حاشیه جنجالی اما خاموش این بازیکن علیه استقلالی‌ها

حاشیه جنجالی اما خاموش این بازیکن علیه استقلالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که معمولا بدون حاشیه فوتبال بازی می‌کند، تیم سابقش را به دردسر انداخته است.

به گزارش فوتبالی، با پرداخت بدهی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی احتمالا اکثر هواداران این تیم تصور کرده‌اند مشکل شفافیت مالی باشگاه محبوبشان برای دریافت مجوز حرفه‌ای حل شده اما حتما در جریان هستید که ماجرا به همین سادگی نیست.

چندی پیش بود که احمد موسوی مدافع راست سابق آبی‌های تهرانی پس از جدایی از این تیم برای دریافت مطالبات خود اقدام به شکایت کرد. شکایتی که حکم فیفا و AFC را در پی داشت تا نام او نیز در لیست طلبکاران باشگاه استقلال قرار گیرد. آنطور که مشخص است استقلال باید 5 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند اما اینکه چرا و به چه علت این طلب تا به امروز تسویه نشده نکته اصلی ماجرا است.

مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند احمد موسوی قبلا رقمی حدود 700 میلیون تومان طلبش را دریافت کرده و حالا فقط 4 میلیارد و 300 میلیون تومان طلبکار است اما موسوی چنین ادعایی را قبول ندارد تا کشمکش‌ها بر سر آن ادامه داشته باشد. 

آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند حجت کریمی در تلاش است تا این مشکل را از طریق اسپانسر باشگاه یعنی بانک شهر حل کند تا حالا این مانع کوچک را هم از سر راه مجوز حرفه‌ای استقلالی‌ها بردارد. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه خبرهایی در این خصوص مخابره خواهد شد.

احمد موسوی در دوران حضورش در استقلال 19 مرتبه برای این تیم بازی کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

6442