از تمایل لیورپول به هافبک های سیتی و چلسی تا مذاکره یونایتد با دروازه بان کروات

از تمایل لیورپول به هافبک های سیتی و چلسی تا مذاکره یونایتد با دروازه بان کروات

پایگاه خبری فوتبالی - همزمان با نزدیک شدن به بازه زمانی نقل و انتقالات تابستانی، بازار شایعه انتقال بازیکنان مختلف داغ تر شده است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول علاقمند به جذب ستاره سیتی کالوین فیلیپس می‌باشد، بازیکنی که از لیدز یونایتد جذب شد اما به نظر گزینه خیلی کارآمدی برای گواردیولا نیست ،این معامله می‌تواند 35 میلیون یورو برای لک‌ لک ها هزینه داشته باشد.

هافبک دیگری که تحت نظر لیورپولی هاست، میسون مونت ستاره انگلیسی چلسی می‌باشد، کسی که تنها یک سال دیگر با شیر های لندن قرارداد دارد. لمپارد، مربی موقت چلسی، اقرار کرد که نتوانسته او را با توجه به علاقه نیوکاسل و یونایتد، به ماندن متقاعد کند. 

منچستر یونایتد به ستاره فولام، ژوائو پالهینا علاقه مند است. هم‌چنین چلسی و تاتنهام هم این بازیکن را زیر نظر دارند. چلسی، به روملو لوکاکو که در حال حاضر به صورت قرضی در تیم اینتر توپ می‌زند، پیشنهاد برگشت مجدد به ترکیب اصلی زیر نظر پوچتیتو، مربی فصل آینده این تیم را داده است. 

دیوید مویس، سرمربی چکش ها، اقرار کرد که وستهم خود را برای هر دوحالت ماندن یا خروج دکلان رایس، ستاره انگلیسی این تیم که خواهان زیادی هم دارد، آماده می‌کند. کاپیتان وستهم به شدت به تیم آرسنال لینک شده‌است.

منچستر یونایتد، مایل به جذب دومنیک لیواکوویچ، دروازبان کرواسی تبار دیناموزاگرب، با پرداخت بند فسخ 10 میلیون یورویی وی می‌باشد. 

رئال مادرید به دفاع راست جوان چلسی یعنی ریس جیمز علاقه مند است اما این علاقه با نگرانی های فزاینده ای به دلیل سابقه مصدومیت های او که این بار او را تا آخر فصل از میادین به دور کرده، همراه شده است. 

پی اس جی در حال برنامه ریزی پیشنهادی برای جذب هافبک اینتر میلان، مارسلو بروزوویچ می‌باشد. این بازیکن هم‌چنین در روزهای اخیر به نیوکاسل هم لینک شده است. 

منچستر سیتی آماده است تا در نبرد جذب کیم مین جائه، بازیکن ناپولی، به حریف سنتی خود یونایتد، بپیوندد. 

بارسلونا برای جذب بنجامین پاوارد مدافع آلمانی بایرن مونیخ در تابستان امسال، باید با میلان به مبارزه بپردازد. 

2102