میزان جریمه 3 اخراجی دربی دیوانه‌وار ایتالیا اعلام شد

میزان جریمه 3 اخراجی دربی دیوانه‌وار ایتالیا اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال ایتالیا روملو لوکاکو، سمیر هندانوویچ و خوان کوادرادو را به خاطر ایجاد حواشی در دربی ایتالیا جریمه کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در میان یوونتوس و اینتر در حالی به پایان رسید که در دقایق پایانی درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم رخ داد.

گل لوکاکو در دقیقه 95 باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود. خوشحالی بعد از گل ستاره بلژیکی باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و در نهایت لوکاکو، سمیر هندانوویچ و خوان کوادرادو اخراج شدند و بازی برگشت را از دست دادند.

لوکاکو با گلزنی از روی نقطه پنالتی در وقت اضافه توانست گل خوان کوادرادو در ورزشگاه آلیانز یوونتوس در تورین را جبران کند. ستاره بلژیکی پس از گلش به سوی هواداران حریف، "هیس" نشان داد. هواداران یوونتوس که در آن نقطه بودند، در طول بازی صدای میمون در می آوردند و لوکاکو بدین طریق می خواست از انها انتقام بگیرد. داور بازی نیز به لوکاکو به علت تحریک هواداران کارت زرد نشان داد تا این بازیکن دومین کارت زردش را دریافت کند و اخراج شود. در نهایت، هندانوویچ و کوادرادو نیز با یک دیگر درگیر شدند. 

حالا به نقل از اسکای اسپورتس، هر 3 بازیکن جریمه شدند. کوادرادو 3 بازی، در حالی که لوکاکو و هندانوویچ هرکدام یک بازی محروم شدند.

4416