واکنش ستاره چلسی به اخبار پیوستنش به بایرن مونیخ

واکنش ستاره چلسی به اخبار پیوستنش به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز شدیداً معتقد است که هیچ نقشه‌ یا برنامه‌ای برای ترک چلسی در پایان فصل ندارد و می خواهد در انگلیس به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، کای هاورتز در سال 2020 با مبلغ 76 میلیون پوند از بایرلورکوزن جدا شد و به چلسی پیوست. او در لندن توانست به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در این فصل اصلاً اوضاع خوبی ندارد. هاورتز در چلسی زیر نظر توماس توخل رشد خوبی داشت، اما بعد از خروج این مربی آلمانی، نتوانست درخشش خود را ادامه دهد و حالا با رفتن توخل به بایرن مونیخ، صحبت‌های زیادی مبنی بر رفتن هاورتز به باواریا شنیده می شود. 

به نقل از سایت گل، هاورتز در مصاحبه‌ای با پادکست بیلد گفت: "هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده و نیازی نیست که 2 یا 3 سال، باشگاهم را عوض کند. من و نامزدم، احساس خیلی خوبی در لندن داریم و عاشق باشگاه، مردم و هواداران هستیم. در حال حاضر، در لیگ قهرمانان حضور داریم و هدفم، راهیابی دوباره به فینال است. در فوتبال، اتفاقات خیلی سریع رخ می دهند و شما هیچ وقت نمی دانید که چه چیزی در انتظارتان است. خواهیم دید که در تابستان چه بر سر آینده من خواهد آمد، اما الان، اصلاً به آن فکر نمی‌کنم."

4416