شب بزرگ دروازه‌بان پرحاشیه؛ حضور در فینال جام اتحادیه پس از دو سال بازی نکردن!

شب بزرگ دروازه‌بان پرحاشیه؛ حضور در فینال جام اتحادیه پس از دو سال بازی نکردن!

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل امشب اولین فینال خود را در 24 سال اخیر خواهد داشت و در فینال جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد می رود.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل به لطف پول های عربستانی کاملا متحول شده است و حالا این فرصت را دارد تا فاتح جام شود. در نقطه مقابل البته منچستریونایتد نیز به شدت سرحال است و تن هاگ به دنبال اولین جام خود در یونایتد خواهد بود.

البته نیوکاسل برای بازی امشب با یک نگرانی مواجه است چرا که نیک پاپ دروازه بان 22 ساله این تیم در بازی مقابل لیورپول اخراج شد و به همین خاطر بازی امشب را از دست داد. دروازه بان انگلیسی یکی از مهمترین بازیکنان نیوکاسل بود که بازی امشب در ومبلی را از دست می دهد. در بازی با لیورپول، مارتین دوبراوکا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. 

دوبراوکا در نیم فصل اول قرضی از نیوکاسل به یونایتد رفته بود که در زمستان برگشت. دروازه بان اهل اسلواکی در چهار ماه حضور در اولدترافورد فقط دو بازی انجام داد که هر دو در جام اتحادیه بود. بر اساس قوانین جام اتحادیه یک بازیکن نمی تواند در دو تیم مختلف در یک فصل در این تورنمنت بازی کند. بدین ترتیب  دوبراوکا حق حضور در بازی امشب را ندارد.اگر امشب منچستریونایتد قهرمان شود، دوبراوکا با وجود شکست تیمش نیوکاسل، به خاطر قهرمانی حریف مدال می گیرد!

در این شرایط و در غیاب دو دروازه بان اصلی، نیوکاسل باید از لوریس کاریوس در ترکیبش استفاده کند. دروازه بان آلمانی پس از اشتباهات وحشتناکش درون دروازه لیورپول در مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018، سالهای کابوس واری را سپری  کرده است. او در بشیکتاش و برلین موفق نبود و در این فصل به عنوان بازیکن آزاد به نیوکاسل ملحق شد. کاریوس از زمان فینال کیف فقط پنج بازی داشته و بازی امشب در ومبلی اولین بازی او در دو سال اخیر است و باید دید که چه نمایشی دارد.

4125