رویاپردازی بزرگ ستاره جوان آرسنال

رویاپردازی بزرگ ستاره جوان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام سالیبا مدافع فرانسوی آرسنال ادعا کرد که آن‌ها در دوره طلایی قرار دارند و می توانند به بزرگ‌ترین جام‌ها و عناوین برسند. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال فصلی غیرمنتظره سپری می کند. آن‌ها شروع خیلی خوبی با آرتتا داشته‌اند و حالا پس از گذشت 24 هفته از مسابقات لیگ برتر انگلیس، با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین هستند و شانس خوبی برای کسب قهرمانی بعد از نزدیک به دو دهه دارند. 

به نقل از اسکای، سالیبا بدون شک یکی از دلایل موفقیت توپچی‌ها در فصل 2022-23 بوده و توانسته به خط دفاع آرسنال، طراوت و انسجام بدهد. او درباره آینده آرسنال و همچنین میکل آرتتا گفت: "آرتتا به من اعتماد کامل دارم. من هم می خواهم به مسیرم ادامه دهم و سخت تمرین کنم، چون در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. حتی بازیکنانی که در ترکیب اصلی نیستند، با تمام توان تمرین می کنند. همگی در یک سطح هستیم و به همین خاطر، بین بازیکنان رقابت سالمی برقرار است. می خواهم به تمام جام‌های ممکن برسم و باشگاه را به قله انگلیس برگردانم. همگی خواستار قهرمانی در لیگ برتر هستیم و من تاکنون موفق به کسب جامی نشده‌ام."

"کسب جام هدف اصلی من است و برای این رویای شیرینم، هر روز تلاش می کنم."

4416