دپای در اتلتیکو مادرید چه شماره‌ای را بر تن می‌کند؟

دپای در اتلتیکو مادرید چه شماره‌ای را بر تن می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای به طور رسمی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و به این ترتیب این بازیکن 28 ساله هلندی از این به بعد در جمع شاگردان دیگو پابلو سیمئونه توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، قراردادی که ممفیس دپای با اتلتیکو مادرید بسته است، دو و نیم ساله است و به این ترتیب این مهاجم هلندی یک قرارداد دائمی تا تابستان 2025 با روخی بلانکو ها بسته است. بارسلونا از این انتقال مبلغی حدود 4 میلیون یورو به دست آورده است که البته این مبلغ نسبت به رقم 7 میلیون یورویی که بارسلونا برای این انتقال می خواست کمتر است اما با توجه به این که قرارداد دپای با بارسلونا رو به اتمام بود، آبی و اناری ها ترجیح دادند این بازیکن را بفروشند.

ممفیس دپای قرار است پیراهن شماره 9 اتلتیکو مادرید را بر تن کند. پیش از این ماتئوس کُنیا که در همین زمستان راهی ولورهمپتون شد، صاحب پیراهن شماره 9 اتلتیکو مادرید بود. بازیکنانی چون لوییس سوارز، آلوارو موراتا، فرناندو تورس، ماریو مانژوکیچ و داوید ویا سابقه پوشیدن پیراهن شماره 9 اتلتیکو مادرید را دارند.

اکنون باید دید که دپای با پوشیدن پیراهن شماره 9 روخی بلانکو چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برای او در جمع شاگردان سیمئونه به چه شکل پیش می رود.

1471