دو بازیکن ضعیفی که بارسلونا در زمستان آن‌ها را نمی‌فروشد

دو بازیکن ضعیفی که بارسلونا در زمستان آن‌ها را نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه به زودی شروع می شود و باید دید که در نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت چه جا به جایی های بزرگی در دنیای فوتبال رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، هکتور بیرین و فرانک کسیه دو بازیکنی بودند که در تابستان گذشتند به صورت بازیکن آزاد به بارسلونا آمدند اما عملکرد این دو بازیکن در نیم فصلی که از فوتبال باشگاهی گذشته است، اصلا جالب نبوده است به طوری که انتقاد های زیادی به عملکرد آن ها وارد است.

هکتور بیرین یک مدافع راست است و فرانک کسیه در پست هافبک دفاعی بازی می کند اما به هیچکدام آن طور که باید و شاید فرصت بازی نرسیده است و در فرصت هایی هم که به آن ها رسیده است، این دو بازیکن عملکرد ضعیفی داشته اند و همین قضیه موجب شده است تا هواداران بارسا خواهان جدایی این دو بازیکن شوند.

خوان لاپورتا به تازگی در گفت و گویی که بارسا تی‌وی داشته است درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. او درباره فروش بازیکن هایی مثل کسیه و بیرین گفته است:" ما مطمئنیم که کسیه و بیرین در نیم‌فصل دوم نقش مهم‌تری در تیم ما خواهند داشت و در بارسلونا خواهند ماند."

1471