دوری هافبک اسبق لیورپول از فوتبال به علت مشکل قلبی

دوری هافبک اسبق لیورپول از فوتبال به علت مشکل قلبی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه گرمیو پیش فصل خود  را با یک خبر ناگوار آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه گذشته مشخص شد که لوکاس لیوا هافبک برزیلی به علت تغییر در ضربات قلب خود در تمرینات پزشکی نمی تواند  با سایر اعضای تیم تمرین کند.  در حقیقت دیروز  بازیکنان تیم برزیلی پیش از اولین تمرین خود  برای فصل جدید تست پزشکی دادند که بازیکن اسبق لیورپول در این تست رد شد.

لوکاس لیوا که تجربه حضور در لیورپول و لاتزیو را دارد، مجبور است که تا زمان بررسی های عمیق تر برای مشخص شدن مشکل قلبی خود از فوتبال دور باشد. این بازیکن 35 ساله بدین ترتیب شروع لیگ برزیل را از دست خواهد داد. لوکاس پس از پانزده سال حضور در اروپا در تابستان به باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی گرمیو برگشت تا به این تیم برای صعود به لیگ برزیل کمک کند که در نهایت با نایب قهرمانی گرمیو در لیگ دسته دوی برزیل به هدفش رسید. لوکاس در هجده بازی برای گرمیو سه گل به ثمر رسانده بود.

باشگاه گرمیو بیانیه ای در مورد مشکل قلبی لوکاس لیوا منتشر کرد:" کادر پزشکی اعلام کرده است که لوکاس لیوا بازیکن برزیلی در حالی در تست های روتین پیش فصل حضور پیدا کرد که ضربان قلب او  ریتم عادی را نداشت. به همین خاطر این بازیکن تا زمان تکمیل تست ها دور از میادین خواهد بود و روند درمانش ادامه خواهد داشت."

4125