نگرانی در اردوی فرانسه؛ هجوم یک ویروس در آستانه نیمه‌نهایی

نگرانی در اردوی فرانسه؛ هجوم یک ویروس در آستانه نیمه‌نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که ساعات کمی تا بازی مراکش و فرانسه باقی مانده، دیدیه دشان نگران هجوم یک ویروس به اردوی تیم ملی فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، دایو اوپامکانو به علت مصدومیت و آدرین ربیو به علت گلو درد در تمرین روز سه شنبه فرانسه پیش از نیمه نهایی جام جهانی مقابل مراکش حضور نیافتند. اکیپ گزارش داده است که هر دو بازیکن ممکن است که بازی مقابل مراکش در ورزشگاه البیت را از دست بدهند.

اگر اوپامکانو به بازی امشب نرسد به نظر می رسد که ابراهیما کوناته که در دو بازی مقابل استرالیا و تونس فیکس بوده در ترکیب قرار می گیرد. اوپامکانو سه روز است که احساس درد داشته است. از سویی ربیو به علت علائم سرماخوردگی در روز سه شنبه تمرین نکرد. در صورتی که هافبک یوونتوس به بازی مقابل مراکش نرسد، جای خود را به یوسف فوفانا هافبک موناکو خواهد داد. شوامنی  هم البته دوشنبه به علت مصدومیتی جزیی تمرین نکرده بود اما سه شنبه تمرین کرد و مشکلی برای فیکس شدن در بازی امشب ندارد.

یکی از نگرانی ها در اردوی تیم ملی فرانسه این است که ویروس سرماخوردگی به بقیه بازیکنان نیز منتفل شود. در طول جام جهانی بسیاری از تیم ها معتقد بودند که سیستم خنک کننده هوا که در ورزشگاه ها نصب شده باعث سرماخوردگی بازیکنان می شود و حالا دشان نگران است که بیماری علاوه بر ربیو به بقیه بازیکنانش هم منتقل شده باشد.

4125