پرواز بلند النصیری به رکورد رونالدو نرسید(عکس)

پرواز بلند النصیری به رکورد رونالدو نرسید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یوسف النصیری مهاجم تیم ملی مراکش با یک پرواز بلند و ضربه سر در بازی با پرتغال توانست دروازه دیوگو کاستا را باز کند و در عین ناباوری تیم ملی کشورش را به جمع چهار تیم برتر دنیا برساند.

به گزارش فوتبالی، مراکش به اولین تیم قاره آفریقا تبدیل شد که به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا می کند و حالا النصیری به قهرمان مردم کشورش تبدیل شده است. سویا از درخشش النصیری خوشحال است چرا که حالا می توانند درآمد بیشتری از فروش این بازیکن کسب کنند و از پول فروش وی برای تقویت تیمشان در زمستان استفاده کنند.

ارتفاع پرش النصیری در بازی پرتغال و مراکش به 287 سانتی متر رسید. مهاجم سویا به رکورد بلندترین پرواز تاریخ فوتبال برای ثبت یک گل نزدیک شد اما به آن نرسید و شش سانتی متر کم آورد. رکورد متعلق به کریستیانو رونالدو است که در فوریه 2013 در بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و منچستریونایتد پروازی به ارتفاع 293 سانتی متر داشت و دروازه شیاطین سرخ را باز کرد. ان بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و رئال در بازی برگشت در اولدترافورد به پیروزی دست پیدا کرد.

النصیری در جام جهانی قطر دو گل زده است و در همه بازیهای تیم ملی مراکش زیر نظر ولید رکراکی فیکس بوده و مورد اعتماد کامل سرمربی تیم ملی کشورش قرار دارد. عجیب این که النصیری در این فصل نیز در سویا فقط دو گل زده است که هر دو در لیگ قهرمانان اروپا بوده در حالی که در لالیگا در ده بازی خود هیچ گلی نزده است.

4125