خرید تابستانی بارسلونا که تبدیل به یک بازیکن شکست خورده شده است

خرید تابستانی بارسلونا که تبدیل به یک بازیکن شکست خورده شده است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستان گذشته برای این که بتواند ضعف هایی که دارد را پوشش دهد و ترکیب کلی تیم را تقویت کند، اقدام به خرید بازیکن کرد و در پست های مختلف خرید هایی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، برخی از این خرید های بارسلونا مثل رابرت لواندوفسکی تبدیل به خریدی موفق شدند چرا که لواندوفسکی در حال حاضر با 13 گلِ زده، آقای گلی فعلی لالیگا است. یا بازیکنی مثل مارکوس آلونسو نسبتا موفق بوده است و بارسا می خواهد قرارداد او را دوباره تمدید کند. این اتفاق برای برخی دیگر از بازیکن ها رخ نداده است و عملکرد آن ها به شکلی بوده که تبدیل به بازیکنی شکست خورده شده اند.

هکتور بیرین، خرید تابستانی بارسلونا یکی از شکست های آبی و اناری ها در خرید های تابستانی است. این بازیکن که سال ها در آرسنال بود و به طور قرضی هم در رئال بتیس توپ زده بود در تابستان گذشته راهی بارسلونا شد اما عملکردش به شکلی بوده که اصلا نتوانسته محبوب دل هواداران آبی و اناری ها شود.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، هکتور بیرین در حال حاضر نه پیشنهادی از رئال بتیس دارد و نه پیشنهادی برای تمدید قرارداد از بارسلونا و به طور کامل تبدیل به یک بازیکن شکست خورده شده است.

1471