چهار مصدوم بارسلونا چه زمانی برمی‌گردند؟

چهار مصدوم بارسلونا چه زمانی برمی‌گردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز پنجشنبه در نیوکمپ به مصاف ویارئال می رود که به نظر می رسد که هیچ کدام از مصدومان ال کلاسیکو برای آن بازی برنمی گردند چرا که ممفیس دیپای و هکتور بیرین همچنان غایب هستند. در حقیقت هر دو تمرکز خود را روی حضور بازی یکشنبه آینده مقابل بیلبائو در نیوکمپ گذاشته اند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی بدین ترتیب باید بدون حضور این دو بازیکن و همچنین کریستنسن و ارائوخو به مصاف ویارئال برود. مدافع میانی دانمارکی نیز در مقطع پایانی ریکاوری خود قرار دارد و به نظر می رسد که در بازی هفته آینده مقابل بایرن مونیخ به میادین برگردد. آرائوخو البته با مصدومیتی شدیدتر مواجه است و به نظر می رسد که تا پایان سال 2022 از میادین دور خواهد بود.

ژاوی باید سعی کند که پس از نتایج ضعیف اخیر مقابل اینتر و بارسلونا روحیه تیمش را افزایش بدهد. حالا بارسا با دو بازی بسیار کلیدی مقابل ویارئال و بیلبائو مواجه است که اگر این بازیها را نبرد، ممکن است که اختلافش با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا را بیشتر کند.

بارسا در صورت پیروزی در این دو بازی می تواند با روحیه بهتری به مصاف بایرن مونیخ برود. بارسا در صورت پیروزی مقابل باواریایی ها همچنان می تواند امیدهایش را برای بقا در لیگ قهرمانان حفظ کند البته به شرطی که ویکتوریا پلزن بتواند اینتر را متوقف کند.

4125