مشخص شدن بمب زمستانی پی‌اس‌جی

مشخص شدن بمب زمستانی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان اشکرینیار یکی از اهداف اصلی پی اس جی در تابستان گذشته بوده است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان نراتزوری ها در یک قدمی خرید برمر مدافع میانی بزریلی قرار داشتند که با خرید وی مسیر پیوستن اشکرینیار به پی اس جی هموار می شد اما در آخرین لحظات برمر نظرش را عوض کرد و راهی یوونتوس شد. اینتر که نتوانست بازیین مورد نظرش را به خدمت بگیرد، حاضر به فروش اشکرینیار نشد. مدافع اهل اسلواکی با وجود پیشنهاد 60 میلیون یورویی در اینتر ماندنی شد اما با توجه به این که قراردادش را تمدید نکرده، در تابستان می تواند به صورت رایگان جدا شود.

حالا که خبری از تمدید نیست، اینتر در نظر دارد که به جای این که اشکرینیار را در تابستان 2023 رایگان از دست بدهد، او را در  زمستان آینده بفروشد. پی اس جی نیز می خواهد از فرصت استفاده کند. پاریسی ها در نظر دارند که با پیشنهادی 25 تا 30 میلیون یورویی این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی خود به خدمت بگیرند.

پی اس جی در نظر دارد که در قراردادی پنج ساله به اشکرینیار سالی 9 میلیون یورو دستمزد بدهد. پیشنهاد مالی اینتر به اشکرینیار قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه شش میلیون یورو بوده است. گفته می شود که مدافع اهل اسلواکی با پیشنهاد 7.5 میلیون یورویی هم راضی می شود اما اینتر توان پرداخت این مبلغ را ندارد.

4125