بارسلونا در قرارداد دو بازیکن «بند ترس» اعمال کرد

بارسلونا در قرارداد دو بازیکن «بند ترس» اعمال کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا مدتها بود که خودش را مخالف قرار دادن "بند ترس" در قرارداد بازیکنان قرضی خود نشان می داد اما حالا آنها خودشان این بند را اعمال کرده اند.

به گزارش فوتبالی، منظور از بند ترس همان بندی است که قرارداد بازیکنان قرضی گذاشته می شود تا جلوی بازی کردن آنها مقابل تیم اصلیشان را بگیرد. حالا رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا در قرارداد قرضی عبدالصمد الزلزولی با اوساسونا و نیکو با والنسیا "بند ترس" را اعمال کرده است.

اوساسونا و والنسیا این حق را نخواهند داشت که از عبده و نیکو در بازی مقابل بارسلونا استفاده کنند مگر آن که غرامت قابل توجهی را به بارسا بپردازند. اوساسونا تصمیم گرفته است که از عبده مقابل بارسا استفاده نکند چرا که نمی خواهند غرامت بپردازند. 

البته شرایط برای قرارداد قرضی الکس کویادو با الچه متفاوت است و در قرارداد وی "بند ترس" وجود ندارد. البته این بازیکن نتوانست در مقابل بارسا بازی کند چرا که مربی ترجیح داد که از او استفاده نکند و این بازیکن را در بازی شنبه گذشته روی نیمکت نشاند.

رئال مادرید در سالهای اخیر "بند ترس" را از قرارداد بازیکنان قرضی خود حذف کرده است اما به نظر می رسد که بارسایی ها که خود را منتقد این بند می دانستند، تصمیم به استفاده از آن گرفته اند. دلیل استفاده از این بند این است که باشگاه ها می ترسند که بازیکنان قرضی برای تقابل با آنها انگیزه بالایی داشته باشند و زمینه ساز شکست آنها شوند.

4125