امباپه بعدی در راه است؛ درخشش پدیده جوان در بایرن مونیخ

امباپه بعدی در راه است؛ درخشش پدیده جوان در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس تل، جدیدترین نامی است که با 17 سال سن در یاد فوتبالدوستان حک شده است.

به گزارش فوتبالی، ماتیس تل پس از حضور در یوروی زیر 17 سال و عملکرد درخشانش نگاه های زیادی را به خود جلب کرد و در نهایت بایرن مونیخ این استعداد جوان را به خدمت گرفت. بایرن حاضر شد تا برای خرید این بازیکن از رن مبلغ 28 میلیون یورو هزینه کند تا ماتیس تل به گران ترین بازیکن دنیا در چنین سنی تبدیل شود.

تل، کم کم ثابت می کند که اعتماد بایرن به او اشتباه نبوده است. ماتیس در اولین بازی فیکس خود در جام حذفی المان یک گل عالی را مقابل ویکتوریا کلن به ثمر رساند و ناگلسمن تصمیم گرفت که از او در ترکیب اصلی مقابل اشتوتگارت استفاده کند. تل بدین ترتیب اولین گل بوندسلیگایی خود را با 17 سال و 136 روز سن به ثبت رساند تا به جوان ترین گلزن تاریخ بایرن مونیخ در بوندسلیگا تبدیل شود.

خیلی ها اعتقاد دارند که نمایش تل شباهت زیادی به زمان شکوفایی امباپه در موناکو دارد. در حقیقت انرژی، سرعت و تکنیک ماتیس تل باعث شده تا خیلی ها یاد ستاره کنونی پی اس جی بیافتند. ماتیس در مقابل  اشتوتگارت در پست بال راست بازی کرد و بسیار انرژیک ظاهر شد. ماتیس در صورت ادامه روند کنونی هیچ بعید نیست که به زودی به تیم ملی فرانسه برسد و به زوج امباپه در سالهای آینده تبدیل شود.

4125