توصیه هالند به مدافع سابق دورتموند پیش از پیوستن به منچسترسیتی

توصیه هالند به مدافع سابق دورتموند پیش از پیوستن به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی-  مانوئل آکانجی قبل از پیوستن به منچسترسیتی با ارلینگ هالند صحبت کرده بود.
 
 به گزارش فوتبالی، مانوئل آکانجی، مدافع سابق دورتموند، در روز پایانی نقل و انتقالات راهی منچسترسیتی شد. این مدافع وسط سوئیسی، با وجود اینکه جلسات تمرینی زیادی را در جمع شاگردان گواردیولا نگذرانده بود، به دلیل مصدومیت سایر مدافعین وسط منچسترسیتی دیروز در ترکیب این تیم مقابل سویا به میدان رفت. آکانجی در جریان برتری 4-0 تیمش مقابل سویا به عنوان زوج روبن دیاز در خط دفاعی به میدان رفت.
 
 حالا آکانجی از صحبت‌های هالند، هم‌تیمی سابقش در دورتموند، پیش از پیوستن به منچسترسیتی پرده‌برداری کرده‌است. آکانجی پس از پایان بازی دیشب مقابل سویا گفت:
 "من از این بازی بسیار لذت بردم. این اولین بازی من برای منچسترسیتی بود و هم‌تیمی‌هایم، این بازی را برای من آسان کردند. امروز یک بازی سخت خارج از خانه داشتیم اما خیلی خوشحالم که توانستیم کلین‌شیت کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. ارلینگ هالند قبل از امضای قراردادم با منچسترسیتی به من پیام داد. وقتی منچسترسیتی به شما پیشنهاد می‌دهد، شما نمی‌توانید این پیشنهاد را رد کنید. هالند با من صحبت کرد و نکات بسیار مثبتی را درباره باشگاه به من گفت."
 
 پپ گواردیولا هم از عملکرد مانوئل آکانجی بسیار راضی بود:
 
 "او فقط یک و نیم روز با ما تمرین کرده بود اما امروز نشان داد که چه تجارب خوبی در دورتموند کسب کرده و مدیریت باشگاه، چه مدافع وسط توانمندی را به تیم ما اضافه کرده است. او سبک بازی مشابهی با آیمریک لاپورته دارد و می‌تواند با پاس‌هایش، خط دفاع حریف را از هم باز کند. او فضا‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهد."


1001