دفاع راست مکزیکی در رادار بارسلونا

دفاع راست مکزیکی در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی در مورد تمایل بارسلونا به خرید خولیان آرائوخو دفاع راست مکزیکی از تیم لس آنجلس گالگسی مطرح شد هر چند که در نهایت انتقال به نتیجه نرسید.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش 21 ساله مکزیکی البته همچنان مورد توجه بارسلونا خواهد بود. کاتالان ها پس از ناکامی در خرید آزپیلیکوئتا و فویث شرایط جذب خولیان آرائوخو را دنبال می کردند هر چند که در نهایت نتوانستند با تیم آمریکایی برای انتقال به نتیجه برسند.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بارسلونا هر چند که ارائوخو را در این تابستان به خدمت نگرفت اما همچنان شرایط وی را در ماه های آینده زیر نظر خواهد گرفت. البته چندین باشگاه اروپایی دیگر هم جویای شرایط وی هستند. خولیان آرائوخو در سال 2018 واردآکادمی لس آنجلس گالکسی شد و در دو فصل اخیر به تیم بزرگسالان راه یافته است.

خولیان آرائوخو تا کنون صد بازی در تیم بزرگسالان گالکسی داشته که یک گل و دوازده پاس گل به نام خود ثبت کرده و سه بازی نیز در تیم ملی بزرگسالان مکزیک داشته است.

بارسا برای پست دفاع راست توانست هکتور بیرین محصول آکادمی خود را به صورت رایگان به خدمت بگیرد اما قرارداد این بازیکن یک ساله است و اگر بیرین توقعات را برآورده نکند، منطقی است که کاتالان ها به سراغ گزینه های دیگر بروند.

4125