عکس؛ خوانندگی و حرکات موزون لواندوفسکی در خیابان!

عکس؛ خوانندگی و حرکات موزون لواندوفسکی در خیابان!

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت  لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا به نظر می رسد که از زندگی جدید خود در کشور اسپانیا کاملا رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، روبرت در این تابستان با 45 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست تا رویای خود را برای حضور در لالیگا به تحقق برساند. مهاجم لهستانی با چهار گل فعلا شروع درخشانی در لالیگا داشته و در صدر جدول گلزنان جای گرفته است و امیدوار است که با ادامه این روند بتواند در نیوکمپ به کفش طلا و البته سایر جوایز فردی مهم برسد. در حقیقت لواندوفسکی حس می کرد که در بایرن شانسی برای بردن توپ طلا ندارد و به همین خاطر راهی بارسا شد و به همین خاطر امیدوار است که در نیوکمپ به رویای دیرینه خود دست پیدا کند.

پنجشنبه شب لواندوفسکی در زمان خروج از تمرین بارسلونا، با هوادارانی مواجه شد که در حال گیتار زدن و خواندن یکی از ترانه های گروه معروف "جیپسی کینگز" بودند، روبرت تصمیم گرفت که از خودرویش پیاده شود و با این هواداران بخواند و حرکات موزون انجام بدهد، اقدامی که در میان فوتبالیست های غیرحرفه ای کاملا غیرمعمول است و البته نشان از صمیمیت او با هواداران تیم جدیدش دارد. نکته جالب این جاست که چند هفته پیش یک هوادار ساعت او را در حین امضا دادن ربوده بود و با این وجود به نظر می رسد که این مسئله هم باعث نشده تا ستاره لهستانی کینه ای از هواداران بارسا به دل بگیرد و همچنان با آنها صمیمی است و احترام زیادی برایشان قائل است.

4125