عکس؛ تمرین شاد دو خرید جدید بارسلونا در کنار هم

عکس؛ تمرین شاد دو خرید جدید بارسلونا در کنار هم

پایگاه خبری فوتبالی - هکتور بیرین و مارکوس آلونسو دو خرید جدید بارسلونا در این تابستان هستند که در واقع در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به جمع آبی و اناری ها پیوستند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه سانچز پیزخوان که ورزشگاه خانگی سویا است به مصاف این تیم خواهد رفت و بدین ترتیب آخرین جلسه تمرینی خود را برای این بازی حساس برگزار کرد. در این جلسه تمرینی هم مارکوس آلونسو و هم هکتور بیرین حضور داشتند.

مارکوس آلونسو یک مدافع چپ است و قرار است به همراه جوردی آلبا در طول فصل در این پست بازی کنند چرا که به نظر می رسید دیگر آلبا نمی تواند در تمام بازی های فصل این پست را هندل کند و نیاز به یک بازیکن دیگر در پست مدافع چپ بود.

در پست مدافع راست هم اوضاع بارسلونا همین بود و به همین دلیل آن ها هکتور بیرین را به خدمت گرفتند. بارسا در این تابستان قرارداد دنی آلوز را تمدید نکرد تا این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد جدا شود و از سوی دیگر سرجینیو دست را هم راهی میلان کرد تا پست مدافع راست خالی شود. این اقدام بارسلونا به این دلیل بود که می خواست بیرین را به دفاع راست خود اضافه کند و در نهایت هم این کار را کرد.

در تمرین بارسلونا می بینیم که آلونسو و بیرین در کنار هم تمرین با نشاطی را برگزار می کنند.

1470