دو ماموریت بزرگ مندس؛ انتقال ناواس و رونالدو به ناپولی

دو ماموریت بزرگ مندس؛ انتقال ناواس و رونالدو به ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی به نظر می رسد که روزهای حساسی را در نقل و انتقالات تابستانی پیش روی خود خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، در فاصله سه روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان به نظر می رسد که اتفاقات بزرگی در پیش است.  کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی پی اس جی می تواند یکی از بازیکنانی باشد که آینده اش را تغییر می دهد. در حقیقت این بازیکن برای هجده ماه باقی مانده از قراردادش با پی اس جی، هجده میلیون یورو غرامت برای فسخ قرارداد خواسته است. در حقیقت پی اس جی قرار است که فردا با ژرژ مندس در مورد جزئیات فسخ قرارداد ناواس مذاکره کند. ناواس به محض توافق برای فسخ قراردادش، با ناپولی قرارداد خواهد بست.

از سویی مندس در تلاش است تا تکلیف آینده دیگر موکل سرشناس خود یعنی کریستیانو رونالدو را مشخص کند که ناپولی می تواند مقصد احتمالی ستاره پرتغالی باشد. رونالدو می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و بازگشت به لیگ ایتالیا برایش دور از انتظار نیست. کوریره دلاسرا مدعی شده است که رونالدو به ناپولی "اوکی" داده است و حالا نوبت مندس است تا جزئیات انتقال را نهایی کند. ناپولی در صورت این دو خرید می تواند به یکی از مدعیان جدی برای قرار گرفتن در بالای جدول لیگ ایتالیا در فصل جاری تبدیل شود.

4125