بازیکن بارسلونا و کاشت مو در کلینیک کریستیانو رونالدو

بازیکن بارسلونا و کاشت مو در کلینیک کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا به تازگی برای ترمیم مو های خو به کلینیک کاشت موی کریستیانو رونالدو رفته است و در آن جا مو کاشته است که این قضیه مورد توجه برخی از رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ که فصل گذشته را به طور قرضی در بشیکتاش توپ می زد اکنون در بارسلونا حضور دارد و در روز های پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز وضعیت او به طور دقیق مشخص نیست و باید دید که چه شرایطی برای او پیش می آید. برخی از گمانه زنی ها مبنی بر این است که او قرار است دستمزد خود را کاهش دهد و در بارسلونا بماند و برخی دیگر هم حکایت از این دارد که او باز هم به طور قرضی راهی تیم دیگری می شود.

پیانیچ به تازگی به کلینیک کاشت موی کریستیانو رونالدو رفته است و مو های از دست رفته خود را ترمیم کرده است. این بازیکن بوسنیایی در این باره گفته است:" من به خاطر حضور در اینجا خوشحالم و به کلینیک کریستیانو اعتماد دارم"

رونالدو از مدت ها است که کلینیک کاشت و ترمیم مو راه اندازی کرده است و از خودش به عنوان یک مدل و الگو برای تبلیغ این کلینیک کاشت مو استفاده کرده و مشتری های خاص و ویژه ای دارد.

1470