فردین رابط در تیررس یک باشگاه سوئدی

فردین رابط در تیررس یک باشگاه سوئدی

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تازه فسخ کرده با استقلال، پس از جدایی به دنبال لژیونر شدن است.

به گزارش فوتبالی، فردین رابط بازیکن سابق استقلال پس از این که در لیست خروجی ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید  قرار گرفت، با یک پیشنهاد از کشور سوئد مواجه شده است.

این بازیکن جوان سال گذشته در لیست خروج باشگاه استقلال قرار گرفته بود به صورت قرضی به شهرخودروی مشهد رفت و 13 بازی برای تیم داود سیدعباسی به میدان رفت. رابط با شروع تمرینات پیش فصل جاری لیگ برتر به اردوی استقلال ملحق شد و امیدوار بود که ساپینتو او را بپسندد اما در نهایت ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال با توجه به ترافیک بالای خط حمله استقلال عذر این مهاجم جوان را خواست.

پس از رسانه ای شدن اسامی بازیکنان حاضر در لیست خروج استقلال، رابط به پیشنهادش از تیم سوئد، پاسخ مثبت داد.

فردین رابط پنج شنبه هفته گذشته با حضور در باشگاه استقلال و بخشیدن کلیه مطالباتش قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد. بازیکن تیم امید ایران که امروز هم نامش در لیست مهدی مهدوی کیا، دیده شد، امروز صبح به فدراسیون فوتبال رفت و مدارک لازم را برای تحویل به سفارت سوئد در تهران، از فدراسیون فوتبال گرفت. 

البته هنوز قرارداد فردین رابط با تیم سوئدی رسمی نشده اما او امروز بعدازظهر به سفارت سوئد رفت تا مقدمات کار را انجام دهد. رابط در صورت قرارگرفتن در لیست نهایی تیم امید، برای حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، به قونیه ترکیه خواهد رفت و پس از بازگشت به تهران، کارهای انتقالش به سوئد را دنبال خواهد کرد.

6621