علت رد پیشنهاد ایتالیایی‌ها توسط مدافع سوئیسی دورتموند مشخص شد

علت رد پیشنهاد ایتالیایی‌ها توسط مدافع سوئیسی دورتموند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رویای حضور و بازی در لیگ برتر فوتبال انگلستان در ذهن مانوئل آکانجی، کار را برای فروش این مدافع مستحکم زنبورهای آلمان سخت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی sport1، مانوئل آکانجی، مدافع میانی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در روزهای گذشته پیشنهادات باشگاه‌های مطرح و سرشناسی از فوتبال سری آ ایتالیا را رد کرده است. خبرنگار این رسانه در گزارش خود نامی از علاقه‌مندان به این بازیکن نمی‌برد؛ اگر چه بارها نام باشگاه یوونتوس و مانوئل آکانجی برده شده است. به تازگی باشگاه اینتر نیز در این خصوص بارها مورد بحث قرار گرفت. این تیم ایتالیایی، این بازیکن بیست و شس ساله بروسیا دورتموند را به عنوان جانشین بالقوه میلان اشکرینیار که مورد توجه سران باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی در لیست خرید برای تیم خود دارد.

بر اساس این گزارش، مانوئل آکانجی و مشاورانش علاوه بر باشگاه ایتالیایی اینتر، باید مراقب وضعیت ناپولی نیز باشند که به تازگی کالیدو کولیبالی، مدافع ملی‌پوش و سنگالی تیم خود را به تیم چلسی انگلیس واگذار کرده است. پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هم‌چنین گزینه‌ای برای انتقال بازیکنان است اما هدف و رویای مانوئل آکانجی هم‌چنان حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان و بازی در باشگاه سرخ‌پوش منچستر یونایتد می‌باشد. این بازیکن سوئیسی هرگز علاقه خود برای ملحق شدن به جمع شاگردان اریک تن‌هاگ در اولدترافورد و حضور در میان بازیکنان منچستر یونایتد را پنهان نکرده است.

با این حال و طبق گزارش رسانه‌ها، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلیس بازیکن و مدافع ملی‌پوش و آرژانتینی آژاکس آمستردام هلند یعنی لیساندرو مارتینز را به خدمت گرفت. از این رو، مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند به نظر نباید برای پیشنهاد سران تیم انگلیسی منچستر یونایتد آماده باشد. باید دید که آیا مانوئل آکانجی با پیشرفت پنجره نقل و انتقالات، جاه‌طلبی‌های خود را کاهش خواهد داد یا خیر؟ در بروسیا دورتموند این بازیکن تنها گزینه چهارم بعد از متس هوملز و نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله به شمار می‌آید. بر اساس این گزارش، جلسه‌ای با حضور مشاوران در قالب اردوی آماده‌سازی برگزار می‌شود تا در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود. مدیریت باشگاه می‌خواهد از دو چیز اجتناب کند؛ انتقال رایگان در تابستان سال 2023 و به وجود آمدن جو بد در ترکیب تیم.

9404