ملی‌پوش آمریکایی کاتالان‌ها تاکید کرد: قطعا با این تیم ادامه می‌دهم

ملی‌پوش آمریکایی کاتالان‌ها تاکید کرد: قطعا با این تیم ادامه می‌دهم

پايگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست، مدافع اهل ایالات متحده آمریکا وضعیت آینده خود را در بین نفرات آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، سرجینیو دست، مدافع کناری سمت راست تیم ملی فوتبال ايالات متحده آمریکا و ستاره خط دفاعی باشگاه بارسلونای اسپانیا با توجه به شایعات زیادی که پیرامونش وجود دارد، در مورد آینده‌اش صحبت کرد و گفت: "من در این باشگاه خوشحال هستم و قطعا در این‌جا و با همین تیم ادامه می‌دهم."

مدافع کناری سمت راست و ملی‌پوش آمریکایی سابق آژاکس آمستردام هلند در مورد اردوی آمادگی فصل پیش رو گفت: "ما بارسلونا هستیم و همه انتظار بهترین فرم را از ما دارند. فکر می‌کنیم فصل فوق‌العاده‌ای در انتظار ما باشد. ما دیگر نمی‌توانیم در لیگ اروپا بازی کنیم. استعدادهای بزرگ و زیادی در ترکیب تیم ما حضور دارند و در تلاش برای ساخت یک نسل جدید هستیم اما این به زمان نیاز دارد."

مدافع کناری سمت راست و ملی‌پوش آمریکایی آبی و اناری‌پوشان بارسلونا در ادامه صحبت‌های خود گفت: "می‌خواهم پیش‌فصل خوبی داشته باشم. در تعطیلات باید تمرین‌های زیادی انجام می‌دادم چون هنوز مصدوم بودم. در فصل گذشته دو مصدومیت داشتم؛ پس دیگر نمی‌خواهم مصدومیت بیشتری داشته باشم. من گذشته را بسیار جدی می‌گیرم و نمی‌خواهم در طول فصل مصدوم باشم. با توجه به این‌که جام جهانی در پیش است، همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند."

9404