نگرانی مدیران بارسلونا از مصدومیت‌های پیاپی ستاره آژاکس

نگرانی مدیران بارسلونا از مصدومیت‌های پیاپی ستاره آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارش‌ها و خبرهای منتشر شده توسط منابع و نشریات متعدد اسپانیایی و اروپایی، ناصر مزروعی به عنوان مدافع کناری سمت راست و ملی‌پوش مراکشی باشگاه هلندی آژاکس آمستردام در رادار نقل و انتقالاتی نمایندگان آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به منظور حضور در جمع بازیکنان این باشگاه کاتالونیایی قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی تلگراف چاپ کشور انگلستان، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا تمام تلاش و کوشش خود را به منظور خرید و در اختیار گرفتن ناصر مزروعی، مدافع کناری سمت راست تیم ملی فوتبال مراکش و باشگاه آژاکس آمستردام هلند انجام خواهند داد.

با این اوصاف، این بازیکن ملی‌پوش و مراکشی باشگاه آژاکس آمستردام هلند کاملاً مستعد آسیب‌دیدگی و مصدوم شدن است. ناصر مزروعی از سال 2018 میلادی تا کنون دوازده مورد آسیب‌دیدگی را متحمل گشته است. این بازیکن خط دفاعی آژاکس آمستردام هلند مصدومیت چشمی در بهمن ماه سال گذشته، آسیب‌دیدگی کشاله ران پا به علاوه آسیب‌دیدگی مچ پا و زانوی پا را نیز تجربه کرده است. ملی‌پوش مراکشی‌ها اخیرا در هنگام انجام بازی برای باشگاهش آژاکس آمستردام در لیگ فوتبال کشور هلند نیز دچار مشکل آسیب‌دیدگی شد.

مصدومیت‌ها تا کنون باعث شده است تا این بازیکن بیست و چهار ساله و با کیفیت از سال 2018 میلادی در مجموع در چهل و یک مسابقه امکان همراهی تیمش را از دست داده و حضور نداشته است.

9404