چهار مدافع رایگانی که خط دفاعی بارسلونا را تشکیل خواهند داد

چهار مدافع رایگانی که خط دفاعی بارسلونا را تشکیل خواهند داد

پایگاه خبری فوتبالی - تجربه موفق خریدهای قرضی و رایگان باعث شده تا خوان لاپورتا مدیر بارسلونا تصمیم بگیرد که همچنان به دنبال همین سبک خریدها باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلات جدی بارسلونا در حال حاضر مربوط به شرایط دفاعی است و به همین خاطر مدیران بارسا در تلاش هستند تا با خرید بازیکنان رایگان در پست های مختلف دفاعی، یک خط دفاعی مناسب را برای فصل آینده آماده کنند.

برای پست دفاع راست، گزینه انتخاب شده توسط بارسلونا، نصیر مزراوی دفاع راست 24 ساله مراکشی است که در پایان فصل با اتمام قراردادش با آژاکس به بازیکن ازاد تبدیل می شود. بارسا مذاکرات خوبی با وکیلش مینو رایولا داشته است. سرجی روبرتو در مسیر جدایی قرار دارد و آینده دنی آلوز مشخص نیست و به همین خاطر خرید دفاع راست توسط بارسلونا کاملا ضروری است.

در پست دفاع میانی، پیکه 35 ساله شده و به سالهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود، کلمنت لنگله در لیست فروش قرار دارد و اومتیتی نیز مدافع کارآمدی به شمار نمی رود. در این شرایط  بارسا به خرید رایگان دو مدافع چلسی فکر می کند: سزار آزپیلیکوئتا بازیکن 32 ساله و اسپانیایی و همچنین آندریاس کریستنسن مدافع 25 ساله دانمارکی که به نظر می رسد بارسا را به بایرن ترجیح داده است.

برای پست دفاع چپ، بارسلونا به دنبال رقیبی برای جوردی آلبا است. خوزه لوئیز گایا کاپیتان 26 ساله والنسیا گزینه اصلی است. گایا فقط یک سال دیگر با والنسیا قرارداد دارد و حاضر به تمدید نشده و بارسا امیدوار است که او را با مبلغی بین 10 تا 12 میلیون یورو بفروشد. اگر والنسیا حاضر به پذیرش این مبلغ نشود، گایا می تواند در سال 2023 به صورت رایگان به بارسا بیاید. البته خریمالدو 26 ساله و تالیافیکو 29 ساله گزینه های دیگر هستند.

4125