5 هافبک گل‌زن برتر لیگ برتر انگلیس در این فصل

5 هافبک گل‌زن برتر لیگ برتر انگلیس در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی- در این نوشته قصد داریم 5 بازیکن خط هافبکی که بیشترین گل را در این فصل لیگ برتر به‌ثمر رسانده‌اند معرفی می‌کنیم.

جمعی از بهترین هافبک‌های تهاجمی اروپا در لیگ‌برتر حضور دارند. امروز نگاهی خواهیم داشت به برخی از هافبک‌هایی که در این فصل لیگ‌برتر انگلیس، در امر گلزنی درخشیده‌اند.

دراینجا پنج هافبکی که از ابتدای فصل 22-2021 بیشترین گل را در این لیگ به‌ثمر رسانده‌اند، بیان می‌شود.

5 – میسون ماونت

در 21 بازی فصل 22-2021 در لیگ برتر انگلیس، میسون ماونت تا به حال 7 بار دروازه حریفان را گشوده‌است. او همچنین 6 پاس گل در این فصل لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

4 – کوین دی‌بروینه

کوین دی‌بروینه به دلیل کووید 19 و آسیب‌دیدگی مچ پا، بازی‌های زیادی را در این فصل از دست داده است. با این وجود، او همچنان چهارمین هافبک گلزن این فصل لیگ برتر است که کیفیت او را تصدیق می‌کند.

دی‌بروینه به غیر از زدن 7 گل در 19 بازی، دو پاس گل نیز در این فصل در لیگ برتر ثبت کرده است.

3 – کانر گلگر

در 22 بازی لیگ برتر، بازیکن انگلیسی چلسی که در این فصل برای کریستال‌پالاس بازی می‌کند 8 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده است، به این معنی که او مستقیماً در 33 درصد از گل های پالاس (36 گل) در لیگ نقش داشته است.

2 – برونو فرناندز

از زمان ورود کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته، این بازیکن 37 ساله به پنالتی‌زن اصلی منچستریونایتد شده‌است، که بر تعداد گل‌های فرناندز تاثیر می‌گذارد.

با این حال، شماره 18 یونایتد هنوز در 25 بازی، 9 گل به‌ثمر رسانده است. او همچنین در این فصل 6 پاس گل در لیگ برتر انگلیس ارسال کرده‌است.

یک – امیل اسمیت‌رو

امیل اسمیت‌رو، پسر طلایی آرسنال، با شایستگی در صدر این لیست قرار دارد. این بازیکن 21 ساله در این فصل اولین تجربه خود با پیراهن تیم‌ملی انگلیس را همزمان با درخشش در خط‌هافبک توپچی‌ها تجربه کرد.

در فصل 22-2021، اسمیت‌رو 21 بازی در لیگ برای توپچی ها انجام داده‌است و 9 گل و دو پاس گل به ثبت رساند. ملی‌پوش جوان انگلیسی مقابل تاتنهام هاتسپر و منچستریونایتد گلزنی کرده و توانایی خود را برای حضور در بازی های بزرگ به‌اثبات رسانده‌است.

9719