دورتموند مدافع مورد نظر بارسلونا را می‌رباید

دورتموند مدافع مورد نظر بارسلونا را می‌رباید

پایگاه خبری فوتبالی - نصیر مزراوی دفاع راست مراکشی آژاکس در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل می شود و به همین خاطر بسیاری از باشگاه ها به دنبال خرید او هستند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به صورت جدی به خرید رایگان نصیر در پایان فصل فکر می کند. در حقیقت سرجینیو دست نتوانسته آن طور که باید و شاید در بارسلونا راه بیافتد و دنی آلوز توسط ژاوی در پست هافبک میانی یا وینگر مورد استفاده قرار گرفته است. سرجی روبرتو کمرنگ است و ارائوخو ذاتا دفاع میانی است که از سر ناچاری در پست دفاع راست بازی می کند.

قرارداد مزراوی با آژاکس در پایان فصل به اتمام می رسد که خودش احتمال ماندنش در آژاکس را فقط 5 درصد دانسته و گفته است که بعد از شانزده سال فصد ترک تیم هلندی را دارد و به دنبال چالش های جدید است. مزراوی در این فصل با پنج گل و سه پاس گل نمایش خوبی در آژاکس از خود به جای گذاشته است.

حالا به نظر می رسد که بارسا تنها مشتری مزراوی نیست چرا که اسپورت 1 گزارش داده است که دورتموند با مینو رایولا وکیل این مدافع تماس گرفته و برای خرید وی دست به کار شده است. سویا دیگر تیمی است که شرایط بازیکن مراکشی را زیر نظر دارد. در هر صورت به نظر می رسد که رقابت داغی برای خرید این دفاع راست مراکشی در پیش خواهد بود.

4125