تصمیم باشگاه چلسی در خصوص هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید

تصمیم باشگاه چلسی در خصوص هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی تصمیم گرفته‌است که قرارداد قرضی سائول نیگِس را در انتهای فصل دائمی نکند.

به گزارش فوتبالی، این هافبک اسپانیایی تابستان گذشته با قراردادی قرضی به مدت یک‌فصل از اتلتیکومادرید به چلسی پیوست. اما تا اینجای کار، نمایش سائول در استمفوردبریج ناامیدکننده بوده‌است.

با وجود تلاش مداوم برای رساندن خود به ترکیب اصلی تیم توخل، سائول تنها 700 دقیقه در تمامی رقابت‌ها برای چلسی به‌میدان رفته‌است.

نمایش غیرقابل‌قبولش باعث شده، که توماس توخل در هر هیچکدام از سه بازی‌ای که سائول  را از ابتدا به‌میدان فرستاد، فرصت بازی کامل را به او ندهد.

سائول نیگس اخیرا در بازی‌های جام حذفی عملکرد بهتری داشته است، اما چند عملکرد کوتاه نمی‌تواند آبی‌ها را به پرداخت 30 میلیون پوند برای این هافبک 27 ساله متقاعد کند.

هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید، تا این مقطع فصل همچنان در ثبت گل یا پاس‌گل در ترکیب چلسی ناکام بوده است. با این وجود، توماس توخل ماه گذشته اصرار داشت که سائول همچنان فرصت کافی برای ایفای نقشی حیاتی در تیمش را دارد. هرچند، با توجه به اینکه این بازیکن حتی در جام باشگاه‌های جهان هم بیش از 44 دقیقه فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد، نمی‌توان به حرف سرمربی تیم مبنی بر اهمیتش در ترکیب آبی‌ها اعتنا کرد.

اگر شرایط همینطور ادامه پیدا کند، سائول در تابستان به مادرید بازخواهد گشت.

9719