میلان در صدد بازگرداندن زودتر از موعد هافبک چلسی به لندن به‌علت عدم رضایت

میلان در صدد بازگرداندن زودتر از موعد هافبک چلسی به لندن به‌علت عدم رضایت

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه میلان به هیچ وجه از عملکرد ناامید کننده تیموئه باکایوکو راضی نیست و همین موضوع ممکن است به خروج زودتر از موعد مقرر این بازیکن از سن سیرو منتهی شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، تیموئه باکایوکو، بازیکنی بود که به نظر می‌رسید با انتقال قرضی دو ساله‌اش به روسونری بتواند به دوران اوج حرفه‌ای خود بازگردد. در رقابت‌های این فصل، تیموئه باکایوکو هفده بار با پیراهن قرمز و مشکی رنگ روسونری به میدان مسابقه قدم گذاشته که تنها چهار مرتبه از آن‌ها را از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. در زمان غیبت اسماعیل بن ناصر و فرانک کسیه به دلیل شرکت و حضور در جام ملت‌های آفریقا به همراه تیم‌های ملی کشورشان، تیموئه باکایوکو فرصت بسیار بزرگی برای اثبات ارزش‌ها و توانایی‌های خودش داشت اما چندان موفق نبود.

پس از این‌که در بازی برابر ونتزیا و اسپتزیا از ابتدا تا پایان در میدان مسابقه حضور داشت، استفانو پیولی تصمیم به استفاده از راده کرونیچ به جای این بازیکن در دیدار حساس و مهم برابر یوونتوس گرفت.

زمزمه‌هایی وجود دارد که تیموئه باکایوکو احتمالاً به لیگ اسپانیا نقل مکان می‌کند و به همین دلیل، ممکن است در همین فصل تابستان پیش رو، مدیریت باشگاه میلان قرارداد قرضی این بازیکن را یک سال زودتر از موعد مقرر فسخ کند.

همچنین گفتنی است که بازیکنانی چون یاسین عدلی و توماسو پوبگا نیز در پایان رقابت‌های فصل جاری به جمع نفرات میلان اضافه خواهند شد و این موضوع، رقابت در خط میانی روسونری را به اوج خود خواهد رساند و سخت‌تر از قبل خواهد کرد.

9404