عکس؛ تمسخر دروازه‌بان اورتون با لباس دایناسور تی-رکس

عکس؛ تمسخر دروازه‌بان اورتون با لباس دایناسور تی-رکس

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اورتون به زمین نیوکاسل یعنی ورزشگاه سن جیمز پارک رفت که یکی از هواداران تیم میزبان لباس دایناسور تی رکس را پوشیده بود و سعی کرد که دروازه بان اورتون را مسخره کند اما جردن پیکفورد با دیدن او صرفا به لبخند زدن اکتفا کرد!

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل در مقابل تیم فرانک لمپارد هر سه امتیاز را کسب کرد تا به تلاش برای بقا در لیگ انگلیس ادامه بدهد. نیوکاسل با این پیروزی توانست از نوریچ بالاتر قرار بگیرد و با گلهای میسون هولگیت (گل به خودی) و رایان فریزر  و ضربه کاشته تماشایی کیران تریپیر به رتبه هفدهم جدول رسید تا به جایگاه امنی در جدول دست پیدا کند.

ورزشگاه سن جیمز پارک در این بازی استقبال گرمی از نیوکاسل داشت و جردن پیکفورد دروازه بان اورتون سه بار مغلوب شد. دروازه بان 27 ساله با برخورد عجیبی از جانب هواداران نیوکاسل مواجه شد: صدای سوت شدید و البته هواداری که لباس دایناسور به تن کرده بود!

البته به نظر می رسد که انتخاب دایناسور تی رکس هم بی دلیل نبوده است. هواداران نیوکاسل معتقدند که پیکفورد دستان کوچکی دارد و به همین خاطر نمی تواند به خوبی توپگیری داشته باشد. البته تمسخر این دروازه بان توسط نیوکاسلی ها اتفاق جدیدی نیست. در سال 2020 در زمانی که پیکفورد در سن جیمز پارک مرتکب اشتباه شد، اولیویر برنارد بازیکن اسبق فوتبال انگلیس تصویری از یک عروسک تی رکس منتشر کرد و پیکفورد را با این دایناسور مقایسه کرده بود. دو سال قبل هم هواداران نیوکاسل خطاب به پیکفورد شعار داده بودند:" او دستان کوچکی دارد."

4125