ملی‌پوش دانمارکی چلسی تنها گزینه مونیخی‌ها برای جانشینی زوله

ملی‌پوش دانمارکی چلسی تنها گزینه مونیخی‌ها برای جانشینی زوله

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش رسانه‌های آلمانی سران بایرن مونیخ به طور کامل به مدافع میانی دانمارکی چلسی به عنوان تنها هدف نقل و انتقالاتی باشگاه مونیخی برای پست مدافع میانی فکر می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، با توجه به رسمی شدن خروج نیکلاس زوله از بایرن مونیخ در فصل تابستان آینده و ملحق شدنش به تیم بروسیا دورتموند، باواریایی ها به دنبال جذب یک جایگزین هستند و در این بین، نام نفرات مختلفی نظیر آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و حتی ماتیاس گینتر و نیکو شلوتربرک شنیده می‌شود.

با این شرایط، طبق ادعای نشریه آلمانی بیلد، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ غیر از آندریاس کریستنسن پلن B و گزینه دیگری برای تقویت خط دفاعی تیم خود ندارد و بر همین اساس، نیکو شلوتربرک، مدافع فرایبورگ احتمالاً راهی بروسیا دورتموند می‌شود. این مدافع جوان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش بار دیگر تأکید کرده بود که برای پیشرفت قصد ندارد بوندسلیگا را ترک کند.

ضمن این که سران باشگاه بایرن مونیخ به طور کامل برنامه جذب ماتیاس گینتر، مدافع بروسیا مونشن گلادباخ را نیز کنار گذاشته‌اند و تنها در صورت ناکامی در جذب مدافع ملی‌پوش و دانمارکی چلسی، به آن فکر می‌کنند.

9404