علاقه بارسلونا به جذب ملی‌پوش بلژیکی دورتموند

علاقه بارسلونا به جذب ملی‌پوش بلژیکی دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش رسانه ها حکایت از تماس بارسلونا با توماس مونیه، مدافع بلژیکی بروسیا دورتموند دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و اسپانیایی از قبیل نشریه‌ی مارکا، بازیکنان متعددی به باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در روزهای پایانی پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری لینک و مرتبط شده اند. یکی از این بازیکنان و گزینه های یاد شده، توماس مونیه، مدافع کناری سمت راست باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند می باشد. به نظر می رسد که سرجینیو دست، مدافع ملی پوش اهل ایالات متحده آمریکا در تیم بارسلونای اسپانیا آینده ای ندارد؛ بر همین اساس و بنا به گزارش نشریه‌ی معتبر مارکا چاپ شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا، مدیریت باشگاه بارسلونا در جست و جوی جانشین برای مدافع ملی پوش آمریکایی تیم خود در پست دفاع کناری سمت راست می باشد.

بنا بر این گزارش و طبق اطلاعات منتشر شده توسط برخی دیگر از رسانه ها، مدیریت باشگاه بارسلونا با توماس مونیه، بازیکن 30 ساله و ملی پوش بلژیکی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تماس داشته است. توضیح ارائه شده توسط خبرنگار نشریه‌ی مارکا، چنین می گوید که مدیریت باشگاه بارسلونا در ابتدا قصد دارد تا توماس مونیه را به صورت موقتی و با قراردادی قرضی در اختیار داشته باشد و شایعاتی نیز وجود دارد که مدیران و مسئولان آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون با انتقال قرضی سرجینیو دست می خواهند هزینه‌ی خرید و انتقال توماس مونیه به نیوکمپ را نیز به دست آورده و فراهم نمایند.

شرایط توماس مونیه در تیم بروسیا دورتموند آلمان بدون بحث نیست، اما این بازیکن ملی پوش بلژیکی از مهره های ثابت و اثرگذار مارکو روزه می باشد. در هفته های گذشته منحنی فرم این بازیکن ملی پوش بلژیکی زنبورها روند صعودی آشکاری را نشان داده است؛ بر همین اساس، بسیار بعید به نظر می رسد که مدیران زنبورها و سران وستفالن در روز پایانی مهلت قانونی جابه‌جایی ها و پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری، جدایی توماس مونیه را تأیید کنند آن هم در شرایطی که هنوز جایگزینی هم برای این بازیکن بلژیکی پیدا و انتخاب نکرده اند.

9404