وضعیت اسفناک هافبک اسپانیایی در چلسی از زبان برادرش

وضعیت اسفناک هافبک اسپانیایی در چلسی از زبان برادرش

پایگاه خبری فوتبالی - جاناتان نیگز عنوان کرد که برادرش سائول نیگز هافبک اسپانیایی چلسی، عاجزانه منتظر یک فرصت برای حضور در میدان و نشان دادن توانایی‌هایش است. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گذشته، چلسی موفق شد رضایت سران اتلتیکو مادرید را برای صادر کردن اجازه خروج سائول نیگز را جذب کند و این هافبک 27 ساله به استمفورد بریج رفت تا ماجراجویی جدیدی در انگلیس شروع کند، اما داستان اصلا بر وفق مراد نیگز پیش نرفت. در حالی که 18 بازی در لیگ برتر برگزار شده است، نیگز تنها 5 بار فرصت حضور در میدان را داشته و دو دفعه از ابتدا بازی کرده است، اما در هر دو بار توخل تصمیم گرفت تا او را بین دو نیمه تعویض کند. 

به نقل از مارکا، جاناتان نیگز معتقد است که دشواری‌های سائول در انگلیس اصلا با دوران سختی که در اتلتیکو داشت قابل مقایسه نیست. او در این باره به سان گفت: "وضعیت سائول در چلسی در مقایسه با مشکل کلیه‌ای که در دوران حضورش در اتلتیکو داشت، همانند مقایسه یک سرفه با سرطان است. در سال 2015 در جریان دیدار مقابل بایر لورکوزن او یک برخورد بسیار وحشتناک با مدافع حریف داشت که پس از آن، به سرعت زیر تیغ جراحان رفت. او همچنین خونریزی داخلی نیز داشت و دکترها به او گفتند که باید از فوتبال فاصله بگیرد، اما سائول همه آن‌ها را نادیده گرفت."

"به نظرم برادرم می‌تواند از پس هر چالشی بر بیاید و می‌دانم که الان اصلا وضعیت خوبی در چلسی ندارد و عاجزانه منتظر یک فرصت برای حضور در زمین است."

4416