اینزاگی برای بازی با ناپولی مشخص کرد: هم پنالتی‌زن هم جانشین دی‌فرای/ هاکان میلان یا هاکان اینتر؟

اینزاگی برای بازی با ناپولی مشخص کرد: هم پنالتی‌زن هم جانشین دی‌فرای/ هاکان میلان یا هاکان اینتر؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری پیش از مصاف حساس تیمش مقابل ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت و نکات جالب و مهمی را عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پیش از جدال حساس امشب بالانشینان جدول رده بندی و مدعیان کسب عنوان قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا در نشست خبری حاضر شد و صحبت های جالبی را بیان کرد که در ادامه می خوانید:

"می دانیم که مانند دیدار با میلان، مسابقه با ناپولی نیز اهمیت زیادی دارد. این بازی برای مشخص کردن قهرمان تعیین کننده نیست اما از نظر رتبه بندی در جدول اهمیت دارد. بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع سری آ مقابل هم قرار می گیرند و در این مسابقه، شجاعت و انگیزه است که تفاوت را رقم خواهد زد. قبل از فیفا دی، بازیکنان خود را بدون مشکل در اختیار داشتیم اما اکنون استفان دی فرای و الکسیس سانچز مصدوم شده اند و ادین ژکو و الساندرو باستونی نیز مشکلاتی داشته اند. فعلا تمرکز من روی ناپولی است و می دانم روز چهارشنبه یک بازی مهم دیگر مقابل شاختار برای ما وجود دارد. غایبانی خواهیم داشت اما بهترین تصمیم را برای انتخاب ترکیب مقابل ناپولی خواهیم گرفت."

اینزاگی در ادامه نیز در خصوص پنالتی زن اول افعی ها در مسابقات گفت:

"اول باید دید در موقع اعلام ضربه از بین لائوتارو مارتینز، هاکان چالهان اوغلو و ایوان پریشیچ، کدام بازیکن در زمین حضور دارد. مارتینز در تمرینات پنالتی، همیشه خوب عمل کرده و در مقابل ساسولو نیز با ضربه پنالتی او بود که برنده شدیم. در بازی برابر میلان نیز تاتاروشانو در مقابل ضربه پنالتی لائوتارو عالی عمل کرد و به خاطر آن، شایسته تمجید است."

سرمربی سابق لاتزیو در واکنش به ادعایی مبنی بر احتمال افت لائوتارو چنین گفت:

"معمولاً مهاجم ها چنین مقاطعی را تجربه می کنند. این افت در بازی، برای من و همچنین برادرم نیز رخ داده بود. خوشبختانه چیرو ایموبیله در زمان حضورم در لاتزیو افت کمی داشت. مارتینز صد درصد عضوی مهم در پروژه ماست و به نظرم، نگرانی برای یک مهاجم باید وقتی باشد که صاحب فرصت گلزنی نمی شود. او در بازی های اخیر از جمله دربی، چندین فرصت داشته است. لائوتارو باید همچنان به تلاش خود ادامه دهد و به استعداد خود باور داشته باشد. او دوباره به روند گلزنی باز خواهد گشت." اینزاگی در خصوص این که آیا هاکان چالهان اوغلو در میلان نسبت به اینتر خطرناک تر بوده، گفت:

"فکر می‌ کنم او تا کنون فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. هاکان بازیکنی با کیفیت است. معتقدم او بازی‌ های خوبی را مقابل میلان و یووه انجام داد. او همچنان باید به توانایی های خود باور داشته باشد. با سیستمی که داریم، طبیعی است که هاکان کمی عقب تر بازی می کند اما هم گلزنی کرده و هم پاس گل داده است. خوشحالیم که او را در اختیار داریم."

مرد اول نیمکت افعی ها درباره‌ی جانشین دی فرای در بازی های بعدی این تیم نیز گفت:

"بعد از بازی های ملی، ما همیشه مشکلاتی داشته ایم. مقابل ناپولی هم اگر اوضاع تغییر نکند، رانوکیا بازی خواهد کرد. او بازیکنی بسیار قابل اعتماد محسوب می شود و سال ها در اینتر حضور داشته است. مطمئنم او یک بازی عالی انجام خواهد داد و باعث می شود حسرت غیبت دی فرای را نخوریم."

9404